lunes, 16 de noviembre de 2015

Entrevista a la "Berta" de "Merlí"

Bona tarda Candela. Fas de Berta a la sèrie de “Merlí” de TV3 cada dilluns a les 22:40 i us voldríem dir enhorabona per tot l’èxit que esta tenint la sèrie.

"Bona tarda, i abans que res moltes gràcies per les teves felicitacions; tots els peripatètics estem molt contents amb l'èxit de Merlí, i amb que li estigui agradant tant a tothom." Candela.
(IMPORTANTE: En la edicción web del blog podréis leer la entrevista en todos los otros idiomas incluyendo el español, inglés entre otros.)

Entrevista:

-Com descriuries el personatge de la Berta a Merlí i com t’ha canviat la vida personal després de haver gravat la sèrie.
La Berta és una noia rebel, divertida, una mica borde, i a vegades una mica cabrona. Malgrat que s'estima molt als seus amics, i en especial a la Tània, sovint, a causa de la seva imperiosa necessitat de cridar l'atenció, els hi acaba fent mal. En realitat no es mala persona, però té problemes a casa seva. La seva germana treu molt bones notes, i és campiona de gimnàstica, i la mare només té ulls per ella, cosa que a la Berta li provoca tristor i un irrevocable sentiment de soledat. La veritat és que ha estat tot un repte interpretar a la Berta, sempre m'ha tocat ser la noia bona i agradable, i de cop, al trobar-me amb aquesta noia fosca i malcarada he hagut de canviar totalment el meu registre. La meva vida personal, per això, no ha canviat gaire, segueixo estudiant a la UB, i quedant amb els meus amics.

-Que podem esperar del final de la primera temporada? I pot ser que vigèsim una segona temporada després del èxit que ha tingut?
El final de la primera temporada us deixarà a tots bocabadats, us ho prometo! No us en puc dir res més.
Jo espero que si que es faci una segona temporada, i crec que es farà, encara que ara per ara no sigui oficial.

-En tots els capítols veiem un entorn d’institut, de joves, de conflictes... Quina relació manteniu amb altres actors com el Carlos Cuevas, el David Solans o amb l’Adrián Grösser?
La veritat es que tots som molt amics, quedem molt sovint i fem moltes coses junts. Tots son molt macos, i ha estat un plaer treballar amb ells.

-En general de tot el cinema, tens algun actor o actriu preferida? I pel·lícula o sèrie?
La meva actriu preferida és Juliette Binoche. I de moment, la meva pel·lícula preferida es "La Dolce Vita" de Federico Fellini. També estic veient una sèrie que m'apassiona, es diu: "Brideshead revisited".

-En els següents mesos, amb que et podrem veure treballant?
De moment encara no tinc gaires projectes entre mans, estic centrada en la uni, que ja es prou feina!


-Com t’agrada vestir al dia a dia? A quines botigues compres la roba normalment?
La veritat es que la meva manera de vestir es bastant curiosa, la gent no acostuma a vestir com jo. Suposo que això es deu a que hem perdut el ritual que suposa el fet de vestir-se. Per mi, la roba és una representació de l’ànima, i com a tal, ha d'estar a l'alçada, i es mereix un temps molt valuós. Escollir unes sabates, un abric, una camisa o, fins i tot un anell o unes arracades és tot un ritual per mi; i ho acostumo a fer segons la passió que em consumeixi aquell dia. L'elegància i la classe no només son una manera de comportar-se, de moure's o de parlar, també requereixen d'una vestimenta adequada.
Dit això, m'agraden molt les camises blanques, els jerseis de coll alt, i els pantalons de cintura alta. Però potser la meva peça estrella son els abrics i les americanes. També m'encanten les sabates, i en especial les botes i els botins de punta.
Com que els meus gustos a l'hora de vestir son una mica peculiars, em costa trobar roba que m'agradi a les botigues més comunes. Acostumo a comprar a la botiga Retrocity, que està al carrer tallers, o al vintage flamingo, o a diferents botigues de roba a pes que hi ha per tota Barcelona. Allà hi trobo autèntiques meravelles, que seria impossible trobar en qualsevol de les botigues de low cost. Una vegada vaig trobar una botiga, que venia roba d'alta costura a preus escandalosos, i em vaig comprar un preciós vestit Dolce & Gabbana d'inspiració anys 20, i uns pantalons curts de pell de Moschino, per molt poc.

-T’agrada llegir revistes de moda o blocs?
Sí, m'interessa bastant la moda, encara que moltes vegades m'horroritza que sembli que la humanitat sencera ha perdut el sentit del gust, de la classe, i del glamour al vestir. Però en resum: m'agraden les revistes de moda.

-Segueixes les noves tendències que hi ha de la moda? Segueixes a alguna model o dissenyador que t’agradi?
Sí que segueixo les noves tendències de la moda. Les meves marques predilectes són: Chanel, Dolce & Gabbana (especialment les últimes col·leccions molt italianes i algunes d'inspiració en l'art bizantí), i Gucci (encara que només de tant en tant).

- Per acabar l’entrevista, que recomanaries a tots els joves que estan començant en el cine o en el món de la moda o musical?
Els hi recomanaria que no es perdessin absolutament en la superficialitat d'aquest món; que invertissin més temps en aprendre coneixements i en desenvolupar un pensament crític del que inverteixen en penjar una fotografia a l’Instagram. No té cap sentit ser físicament bell si no es té una ànima que vagi a joc.

Moltíssimes gracies Candels!
"Un petó molt gros, bonica. I moltes gràcies a tu per la entrevista, ha estat molt interessant." Candela.


Podeu seguir-la en les xarxes socials a l’Instagram o al Twitter.
Moltes grácies per llegir l'entrevista!

3 comentarios:

  1. Aina Roig (insta: axnvrb)19 de diciembre de 2015, 16:00

    Que crack, Candela! Quina crítica més bona i quina personalitat més admirable que tens! M'encanta la teva forma de veure el món i la teva forma de ser! Una noia a seguir, sense cap dubte! Moltes gràcies per l'entrevista qu ens ha ajudat a coneixe't una mica més

    ResponderEliminar
  2. How I Got My Ex Husband Back...........

    I am Shannon by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after three(3) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address Makospelltemple@yahoo.com , have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me and after 2 days that i will have my husband back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my husband. Thanks for Dr.Mako. His email: Makospelltemple@yahoo.com OR. his phone number: +2348108737816.

    ResponderEliminar